Paweł Zając
nadredaktor
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 658
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 22:12, 07 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Nie jest to moja propozycja. Zaczerpnąłem z forum, którego jestem stałym użytkownikiem i moderatorem [link widoczny dla zalogowanych]
4. Nie obrażać się nawzajem. Jeśli masz coś do jakiegoś uzytkownika forum, używaj wiadomości prywatnej albo emaila.
5. Pisz na temat. Wszystkie posty nie na temat zostaną natychmiast usunięte, więc po co męczyć siebie i moderatorów?
6. W miarę możliwości pisać bez błędów - najlepiej przeczytać co się napisało conajmniej 2 razy.
7. Nie nadużywać 'efektów specjalnych', tzn. np: nie pisać na czerwono, nie pisać postów wielką czcionką itd.
8. Nie ujawniać publicznie treści prywatnych wiadomości; to niekulturalne.
9. Nie pisz dwóch i więcej wiadomości pod rząd, jeśli chcesz coś dodać, to zmodyfikuj już napisaną wiadomość i dopisz to co chciałeś.
10. Jeśli twoja wiadomość ma mieć charakter: 'nie mam nic do powiedzenia' albo 'hehe', to oszczędź sobie czasu na pisanie jej. Pisz konstruktywnie.
11. Przed napisaniem czegokolwiek, upewnij się, czy wcześniej nie dyskutowano na ten właśnie temat.
12. "Emoticony wymyślono po to, żeby w tekście pisanym móc zaznaczyć swoje emocje - wystarczy jedna buźka ku temu." Nie nadużywajcie ich - nadmierne zawalanie obrazkami powoduje spowolnienie całego forum.
13. Nie cytuj wiadomosci znajdujacej sie dokladnie nad Twoja.
14. Zdanie administratora jest niepodważalne (nie musi też tłumaczyć dlaczego skasował notkę/temat/zbanował użytkownika). Jeśli nie akceptujesz tego punktu, nie rejestruj się na forum.
15. Jezeli koniecznie musisz napisac cos nie na temat, ustaw post na czasowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|