Józef Zając
ja tu tylko sprzątam
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 1121
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kluczbork Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:47, 28 Mar 2007 Temat postu: Puchar Sanu - komunikat |
|
|
Witam. Na ff powiesili,a u nas nie , chyba ktoś nas nie lubi...
KOMUNIKAT ZAWODÓW II PUCHAR SANU 2007
Publikujący: Okręg PZW w Krośnie 28 marca 2007 09:43
K O M U N I K A T O R G A N I Z A C Y J N Y
ZAWODÓW W DYSCYPLINIE MUCHOWEJ
II PUCHAR SANU - 2007
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego w Krośnie organizuje w dniach 4-6-maja 2007 roku Zawody Muchowe „II Muchowy Puchar Sanu 2007” zaliczane do Grand Prix Polski.
Baza zawodów mieścić się będzie w ośrodek wczasowy „Bieszczady” w Myczkowcach
Zawody rozgrywane będą na „ŻYWEJ RYBIE” według Zasad Organizacji Sportu Wędkarskiego.
W zawodach prawo uczestnictwa mają:
- 3-osobowe reprezentacje Wędkarskich Klubów Sportowych,
- indywidualni zawodnicy, którzy zajęli w klasyfikacji ogólnej za rok 2006 miejsca od 1 do 80.
Jedyną rybą zaliczaną do połowu będzie pstrąg potokowy. Wymiar do punktacji - 25 cm.
Teren zawodów:
I sektor – rzeka San: Zwierzyń – ujście Hoczewki
II sektor – rzeka San: ujście Hoczewki – Postołów
III sektor – zbiornik Myczkowce – łowienie z łodzi, każda drużyna proszona jest w miarę możliwości o zaopatrzenie się w kamizelkę ratunkową.
Łowisko rezerwowe – rzeka Hoczewka od m.Mchawa do Hoczwi.
Na terenie sektorów I i II w dniu 4 maja oraz na terenie sektora III w dniu 3 i 4 maja dla uczestników zawodów wędkowanie zabronione – pod rygorem dyskwalifikacji z zawodów. Od dnia 28 kwietnia treningi odbywają się według zasady „złów i wypuść”. Łowiska treningowe: rzeka San od starego mostu w Postołowie do Zagórza oraz zb. Myczkowce od 200 m poniżej kamieniołomu w Bóbrce do Andrzejówki.
Wyżywienie i zakwaterowanie:
Wyżywienie od zawodnika (2x50 zł) 100 zł
Nocleg od zawodnika (2x30 zł) 60 zł
Razem: 160,- zł
Opłata startowa:
Wypożyczenie, transport i zabezpieczenie łodzi 75 zł
Znaczek imprezy (breloczek) 10 zł
Zabezpieczenie sędziów, dojazd 40 zł
Transport autobusy 30 zł
Transport busy 20 zł
Przygotowanie i oznakowanie stanowisk 20 zł
Zakwaterowanie i wyżywienie sędziów 45 zł
Odpis na fundusz sportu GKS 10 zł
Obsługa biurowa 10 zł
Dieta sędziów 40 zł
-----------------------------------------------------------------------------
Razem: 300,- zł.
Ogółem: 460,- zł.
Osoba towarzysząca 250,- zł.
Zawodnicy mają możliwość opłacenia samej opłaty startowej (NALEŻY ZAZNACZYĆ TO W ZGŁOSZENIU)
Organizator zapewnia kolację w dniu 04.05.07 oraz śniadanie, obiad, kolację w dniu 05.05.2007r., śniadanie i obiad w dniu 06-06-2007 r., znaczek okolicznościowy, puchary i dyplomy w klasyfikacji drużynowej i indywidualnej.
Prosimy o nadesłanie pisemnych zgłoszeń udziału w zawodach w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 kwietnia 2007 roku. na adres:
Okręg PZW Krosno
ul. Jasna 26a
38-404 Krosno
Nr konta 74 1240 2311 1111 0000 3881 1155
W zgłoszeniu należy podać imienny skład drużyny oraz nazwiska startujących indywidualnie.
Ilość drużyn dopuszczonych do zawodów ograniczona.
O przyjęciu drużyny decyduje data wpływu zgłoszenia.
Drużyny lub indywidualni zawodnicy zgłoszeni, a nie uczestniczący w zawodach ponoszą koszty na równi z pozostałymi. Zgłoszenia telefoniczne nie będą brane pod uwagę. Zawodnicy biorący udział w zawodach muszą posiadać sportową licencję wędkarską, aktualne badania lekarskie oraz aktualne składki na wody okręgu krośnieńskiego. Organizator zastrzega sobie prawo dokonania zmian w programie zawodów oraz możliwość wykorzystania łowiska rezerwowego.
Program zawodów:
Piątek 04.05.2007r.
- 16,oo - przyjmowanie zawodników (hotel Bieszczady)
- 17,3o - 18,3o - kolacja
- 19,oo - 21,3o - Otwarcie zawodów, odprawa kierowników ekip, losowanie sektorów i stanowisk I i II tury
Sobota – 05.05.2007r.
- 6,oo - 7,oo - śniadanie
- 7,oo - 8,oo - rozwiezienie zawodników i sędziów na stanowiska
- 8,oo - 8,3o - przygotowanie do zawodów
- 8,3o - 11,3o - I tura zawodów
- 11,3o - 12,3o - powrót zawodników do bazy
- 12,3o - 14,oo - obiad- ogłoszenie wyników I tury
- 14,3o - 15,3o - rozwiezienie zawodników i sędziów na stanowiska
- 15,3o - 16,oo - przygotowanie do zawodów
- 16,oo - 19,oo - II tura zawodów
- 19,oo - 20,oo - powrót zawodników do bazy
- 20,oo - 21,oo - kolacja
- 21,oo - wywieszenie wyników II tury, losowanie III tury
Niedziela – 06.05.2007r.
- 6,oo - 7,oo - śniadanie
- 7,oo - 8,oo - rozwiezienie zawodników i sędziów na stanowiska
- 8,oo - 8,3o - przygotowanie do zawodów
- 8,3o - 11,3o - III tura zawodów
- 11,3o - 12,3o - powrót zawodników do bazy
- 12,3o - 14,3o - obiad
- 14,3o - ogłoszenie wyników III tury
- 15,00 - uroczyste zakończenie zawodów
Wiceprezes ds. sportu
Ryszard Kusiak
Plik do pobrania: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|