Forum FLY SPORT Strona Główna
FAQFAQSzukajSzukajGalerieGalerie UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościP.W. ZalogujZaloguj
Flysport... czasopismem
Idź do strony Poprzedni  1, 2

PostWysłany: Wto 8:49, 17 Sie 2010    Temat postu:

Zapraszam do lektury najnowszego wydania Flysport:

Skąd: Kielce-Kraków

PostWysłany: Wto 9:51, 14 Wrz 2010    Temat postu: FLYSPORT wydanie wrzesień 2010

Świat
Muszkarstwo jeziorowe (6) - Larwy jętek. W tej grupie znajdują się już właściwe nimfy, bardzo powszechnie wiązane w wielu odcieniach i wielkościach...

Łowiska
Tarliska Górnej Raby - Jeszcze w trakcie lata, chciałem koniecznie wybrać się na Rabę będąc świadom, że niski poziom rzeki i stada kąpiących się osób, nie pomogą mi w złowieniu wymarzonego czterdziestaka...

No Kill - Ostatnie dni sierpnia nie napawały optymizmem, jeśli chodzi o stan naszych wód. Brudne i podniesione rzeki, powodowały u nas kolejne westchnienia, a u operatorów komórkowych zachwyt. Koszty naszych rozmów telefonicznych wzrastały. Bo trzeba było w końcu wiedzieć gdzie można wyskoczyć na „ostatniego pstrąga”...

Metody
Szczupak na muchę - Fszu – fszu – fszuuuu – wysuwany sznur tnie powietrze. Lewa ręka pracuje rytmicznie wydając i skracając linkę, żeby porządnie naładować kij i osiągnąć odpowiedni zasięg rzutu. Celuję w najbliższe okolice kępy wodnej roślinności, tam coś powinno się czaić. Wystrzelony jak z katapulty sznur leci daleko ciągnąc za sobą przypon na końcu którego uwiązałem kompozycję syntetycznego, połyskującego włosia z dużym dodatkiem fleszu. Delikatnie przytrzymuję, żeby linka nie plasnęła o wodę...

Dwugłos
Przed startem pokaż portfel - Finansowanie startu w zawodach budzi coraz mocniejsze kontrowersje. Z jednej strony chęć skrzyżowania szpad z jak najliczniejszą grupą muszkarzy z
całej Polski z drugiej, mała pojemność łowisk, coraz mniej ryb i rosnące koszty organizacji zawodów. Jak zadowolić wszystkich? Poniżej kilka naszych propozycji...

Sprzęt
Kołowrotek Guideline Haze - Do niedawna firma Guideline kojarzyła mi się wyłącznie ze sprzętem łososiowym. Po wprowadzeniu produktów tej marki na Polski rynek przez firmę FishingArt z Krakowa, z czystej ciekawości przeglądnąłem ich portfolio i przeczytałem sporo opinii na temat wybranych produktów w internecie...

Muchy
Quille i … - Arka Wyroślaka
Emerger – Łukasza Ostafina

Sport
Mistrzostwa Świata Juniorów 2010 - Kończymy pakować ostatnie rzeczy, wsiadamy do samochodu i ruszamy. Z niepokojem komentując ostatnie zmiany pogodowe, mając świadomość wysokich stanów wód, ruszamy z nadzieją, że uda nam się przygotować i rozegrać zbliżające się zawody we w miarę „normalnych”, a przede wszystkim bezpiecznych, warunkach...

Rozmowa z Mistrzem Świata Juniorów - Jindřich Kalivoda: Trudno mi powiedzieć, co sprawia, że my Czesi jesteśmy tak dobrzy. Nasz sukces, w tym konkretnym przypadku, zawdzięczamy świetnemu przygotowaniu przed zawodami...

Mistrzostwa Polski 2010 - Gdy po latach ktoś będzie poszukiwał informacji nt. roku 2010, z pewnością będzie musiał zaglądnąć do szufladek kategorii: „dziwne”, „niespotykane” i „wyjątkowe”. Kataklizmy, trzęsienia, wypadki, powodzie i inne zawirowania wyznaczają tor jego zdarzeń...

Zapraszamy

PostWysłany: Wto 14:35, 19 Paź 2010    Temat postu:

Wydanie: Flysport 10/2010

Świat
Kingdom of the Trout - jest w Azji Południowej kraj niezwykły. Inny niż wszystkie. Gdzie historia przeplata się z teraźniejszością, magia z rzeczywistością, a ziemia łączy się z niebem.

Gotlandia - przychodzi upragniony dzień wyjazdu. Zabieramy się trzema samochodami. Każdy z nas na parkingu podniesionym głosem i z iskierką w oku opowiada: co i jak duże to on będzie łapał w tym morzu. Pada komenda, ruszamy.

Łowiska
Biała Głuchołaska – Można powiedzieć, że to klubowa woda. Problem w tym, że byliśmy na niej z Ewą po raz pierwszy w życiu. Starzy bywalcy, miejscowi, oraz nasi klubowicze Józek i Arek opowiadali mi o zróżnicowanym charakterze niewielkiej rzeczki, toczącej swoje wody wśród zadrzewionej dzikiej okolicy.

Sudecka jesień - W tym cyklu pragnę przedstawić czytelnikom Flysportu moje ulubione łowiska jesienne. Białki: Głuchołaska i Lądecka, Nysa Kłodzka, Ścinawka czy graniczna Divoká Orlice (Dzika Orlica) to rzeki, które mają wiele wspólnego, ale też każda z nich, mimo bliskiego położenia geograficznego, ma swoją, niepowtarzalną specyfikę. Na początek zapraszam na flagową rzekę Opolszczyzny – Białą Głuchołaską.

Intruz - Nasza podróż jest dziwna. Już od Bytowa, jadąc na północ, wyszukujemy w krajobrazie oznak zbliżania się do morza. Wysokie sosnowe lasy, nagłe wniesienia i dolinki z przepięknymi małymi jeziorami. Coraz szersze pola, prowokują nas do poszukiwania na horyzoncie błękitu nieba stykającego się z granatem morza.

Co mi się nie podoba na Sanie - Co mi się nie podoba? Jest zbyt pięknie, ładnie, zbyt pogodnie. I ta niska woda nad Sanem. Widać spławy ryb. Chłodne mgliste poranki, ciepłe popołudnia i zimne wieczory. Dziwnie. Niski stan wody pozwala na swobodne wędrowanie w górę i w dół rzeki i łowienie na suchą muchę. Przemieszczam się w tym raju, startując w zawodach muchowych. Moim celem nie jest zabicie kilku ryb. Chcę tylko ukraść z Sanowego raju, trochę zdjęć i wiele emocji związanych z holem króla tego okresu, lipienia.

Sport
Mistrzostwa Europy Bośnia 2010 - o przejechaniu prawie 1000 kilometrów docieramy do małej bośniackiej wioski niedaleko Sipova, malowniczego miejsca nad rzeką Janj, z którego wyruszaliśmy przez trzy dni na nieoficjalne treningi. Łowimy na czterech rzekach i jeziorze z różnym skutkiem. Wieczorne odprawy, pierwsze wnioski, krętacze w nocy przy imadłach - machina powoli zaczęła się rozpędzać. Odległości pomiędzy sektorami były tak duże, że już po pierwszym dniu wiedzieliśmy, że organizatorzy będą mieli duży problem z rozwiezieniem zawodników na czas.

PostWysłany: Czw 11:44, 18 Lis 2010    Temat postu: Flysport 11/2010

Opis wydania Flysport 11/2010

Świat
W krainie pływających kamieni. Przemek Lisowski.
„Pamiętam jak pod koniec lat 80-tych w „Wiadomościach Wędkarskich” ukazał się krótki cykl artykułów stanowiących pamiętnik autora z wędkarskiego pobytu w Nowej Zelandii. Lektura była baśnią z tysiąca i jednej nocy! Nigdy nie przypuszczałem, iż i mi dane będzie zasmakować tej muszkarskiej uczty.
Gdy na „Flyfishing” zaczęły się pojawiać artykuły Jarka Jurasza opisujące Jego zmagania z ogromnymi potokowcami i tęczakami, decyzja mogła być tylko jedna – jadę!...”

Historia jednego obrazu. Przemek Lisowski.
„Zmierzch zapadał szybko. Zupełnie jak w Polsce. Listopadowe niebo nad New Delhi pokryło się grubą warstwą chmur, które co kilka minut eksplodowały pajęczyną błyskawic. Powietrze natychmiast zapełniło się wirującymi na wietrze plastikowymi torbami, patykami, kawałkami trawy i wszelkiej maści śmieciami, które zazwyczaj spokojnie zalegają grubą warstwą na ulicach indyjskiej stolicy...”

Łowiska
Czarny Dunajec – ostatnia ostoja dunajeckiego lipienia. Jan Znaniec.
„Czarny Dunajec jest najdłuższym dopływem (a właściwie „twórcą”) Dunajca w jego początkowym biegu. Źródła Czarnego Dunajca znajdują się w Tatrach Zachodnich. Powstaje przez połączenie potoków „Kirowa Woda” i „Siwa Woda”. Następnie „ocierając” się o kotliną Orawską i przecinając kotlinę Nowotarską łączy się w Nowym Targu z Białym Dunajcem tworząc właściwy nurt...”

Sudecka Jesień – Okaleczona. Józef Zając.
„Biała Lądecka, to rzeka, którą darzę szczególnym sentymentem. Urokliwa, chociaż w dużej części płynąca przez tereny zurbanizowane. Najbardziej „górska” ze wszystkich rzek Kotliny Kłodzkiej, oferuje wędkarzowi i „dunajeckie”, wartkie szypoty i spokojne, rozlane płanie. I chociaż okazowych lipieni tutaj nie złowimy, to warto krótki, listopadowy dzień poświęcić tej rzece...”

Oczyszczenie. Jerzy Paluch
„Rywalizacja sportowa, to pełny stres dotykający bardziej lub mniej wszystkich startujących zawodników. Ci którzy chcą odpocząć, powinni wybrać się na indywidualną lub grupową wyprawę. Powinni poszukać takiego miejsca gdzie nie dominuje gwałtowność i miejski stres...”

Podsumowanie sezonu pstrągowego (komentarze i wzory much)
„Sezon pstrągowy właśnie się skończył. Poniżej możecie przeczytać krótkie podsumowania sezonu napisane przez muszkarzy z różnych stron naszego kraju. Można na tej podstawie wyciągnąć jakieś wnioski. Można pokusić się o podsumowania i porównania, jednak czytając te relacje nie zapomnijmy o tegorocznych ulewach, powodziach i w sumie bardzo krótkim sezonie pstrągowym...”

Dwugłos. Gdzie rozgrywać zawody? Lisowski vs Paluch.
„Coraz częściej wśród wędkarzy startujących w zawodach z cyklu Grand Prix podnoszony jest problem małej ilości łowisk na których cyklicznie te imprezy są rozgrywane. Czy w Polsce są łowiska na których oprócz Sanu, Dunajca i Wisły można rozegrać takie zawody?...”

Dom latających rowerów. Jerzy Paluch.
„Właśnie oglądałem film. Taka nuda w okresie jesienno zimowym. Prawie depresja. Gdzie jechać na ryby? Przepisy nie pozwalają kłuć lipienia, „chodzić po tarliskach pstrągów”, a na zewnątrz mamy plus 15 stopni i bezchmurne niebieskie niebo. To jeszcze nie czas kiedy porządkujemy pudełka z materiałami muchowymi. Nie czas, kiedy prujemy stare wzory much, odzyskujemy haki i kręcimy nowe, te lepsze muszki. Ktoś dzwoni: ‚‚Może skoczymy na OS? Ryba jest trudna, jest jej niewiele, małe szanse powodzenia”. ‚‚To na co czekamy odpowiadam, jedziemy na OS...”

Puchar Ziemi Północnych. Adam Sujka
„Zawody te mają formułę OPEN czyli zawodów dostępnych dla wszystkich. Oficjalnie są to Muchowe Mistrzostwa Ziem Północnych, Klubów i Towarzystw w klasie Junior i Senior. Puchar Ziem Północnych w tym roku odbył się aż na trzech rzekach: Łupawie, Słupi i Kamiennicy...”

Zapraszam do lektury.

Skąd: Kielce-Kraków

PostWysłany: Śro 15:44, 15 Gru 2010    Temat postu: Flysport wydanie 12/2010 - ostatnie

Cześć koledzy,
Jest już dostępne jak co miesiąc, wydanie grudniowe Flysport. Ponieważ jest to wydanie ostatnie w tym roku i ostatnie w swojej krótkiej historii, pozwolę sobie na kilka słów.

Chciałem podziękować serdecznie osobom, które przysłużyły się do powstania tego czasopisma, a szczególnie:

Pawłowi - za ciekawe wywiady z muszkarzami z całego świata
Józkowi - za użyczenie nazwy Flysport i artykuły o rzekach zachodnich
Jankowi - za niezwykle precyzyjne opisy rzek, jakie przecież sami znamy
Wojtkowi - za profesjonalne zdjęcia

Trudno mi dziękować wszystkim autorom, współpracownikom i kibicom. Ale podziękowania należą się też firmom jakie nam zaufały i które zawsze będę polecał. Dziękuję serdecznie.

Ale żeby nie kończyć w tak ponurym nastroju: od nowego roku pojawi się nowy tytuł Smile Zgodnie z Waszymi życzeniami będzie dostępny w postaci elektronicznej i papierowej.

Dalsze informacje przekażę wkrótce, a poniżej przedstawiam opis ostatniego wydania Flysport.

---------------------------------------
Opis do wydania Flysport 12/2010

Jeden z miliarda. Przemek Lisowski

Podsumowanie sezonu sportowego 2010. Jerzy Paluch
„ Dzisiaj jechałem do Krakowa 3 godziny. Zwykle zajmuje mi to godzinę lub półtorej. To pierwsze oznaki zimy: tiry stojące na wzniesieniach i rozbite samochody w rowach. Zima w pełni, czyli czas podsumować zeszłoroczny sezon sportowy. Zdominowały go Mistrzostwa Świata na Sanie, jednak rywalizacja w cyklu GP trwała i mimo bardzo trudnych warunków pogodowych, udało się rozegrać wszystkie zawody cyklu...”

Sudecka jesień (3) Królowa śniegu. Józef Zając
„No i mam problem. Miała być „jesienna” saga o rzekach Kotliny Kłodzkiej, a tymczasem aura spłatała nam psikusa i zima przyszła już w listopadzie. Kiedy stukam ten tekst, za oknem wirują płatki kolejnej fali opadów śniegu, a Nysą Kłodzką płynie kra. Zapewne da się jeszcze połowić, bo lipienie potrafią brać nawet przy kilkunastostopniowym mrozie, ale to już sport ekstremalny. No i jeszcze - trzeba dojechać nad rzekę, a już samo to stanowi nie lada wyzwanie. Chyba, że ktoś dysponuje 4x4...”

Muchy
Podsumowanie sezonu „krętaczy”. Jerzy Paluch
„Zeszłoroczny sezon w kontekście używanych przynęt, uważam za ciekawy z jednego względu. Nasz łowiska w coraz większym stopniu są zarybiane interwencyjnie rybą hodowlaną. Takie zarybienia często wykonywane na ostatnią chwilę powodują, że pstrągi zachowują swoje przyzwyczajenia z hodowli i nie są zbyt wybredne jeśli chodzi o pobierany pokarm...”

Zimowy Zonker. Tomek Kotelon

Zimowy Kiełż. Tomek Kotelon

Sprzęt
Fakty i mity – żyłki fluorocarbonowe. Jerzy Paluch
„Właśnie otrzymałem od producenta Seaguar, żyłki fluorocarbonowe Grandmax FX do przetestowania. Korzystając z tej okazji, napiszę parę słów o elemencie sprzętu, jaki pojawił się w naszych kamizelkach kilka lat temu....”

Dwugłos. Prawda i mity o zawodnikach i wędkarstwie sportowym. Lisowski vs Paluch.
„Zawodnicy nie potrafią łowić białej ryby. Zawodnicy i zawody są niepotrzebne. Po zawodach rzeki spływają krwią. Ryby są kaleczone i męczone i jest ich coraz mniej. Jaki to zawodnik jak w porównaniu z moim kolegą, łowi dużo mniejsze ryby? Zawodnicy na treningach stosują żyłkę, bo nie potrafią już łowić ze sznurem...”

Fora
Konkurs fotograficzny Flytiers
„Na zaprzyjaźnionym z nami portalu Flytiers zorganizowano we wrześniu konkurs fotograficzny związany z interesującą nas wszystkich tematyką muszkarską...”

PostWysłany: Śro 19:51, 15 Gru 2010    Temat postu:

W opisie do wydania grudniowego wkradł się błąd. Artykuł Przemka Lisowskiego dotyczy oczywiście Indii, a nie Nowej Zelandii.

No cóż jak się ogląda te zdjęcia to ... Embarassed

PostWysłany: Czw 13:56, 16 Gru 2010    Temat postu:

A co z prenumeratą? zdaje się , że obejmuje 12 szt. jak to rozwiążesz?
Pozdrawiam!

PostWysłany: Czw 15:26, 16 Gru 2010    Temat postu:

Już informuję zainteresowanych.

Dystrybutor prasy E-kiosk (odpowiedzialny finansowo za Wasze wpłaty) powinien już rozesłać do wszystkich prenumeratorów informację o dwóch metodach uregulowania tej sprawy:

- zwrot różnicy za nie pobrane egzemplarze
- wykorzystanie kwoty na zakupy w sklepie e-kiosk

Jeśli będą jakiekolwiek problemy z dystrybutorem zawsze można to mi zgłosić i sprawę załatwimy.

Korzystając z okazji: Łukasz może wiesz jak to wygląda w przypadku Sztuki Łowienia. W końcu miał to być dwumiesięcznik, a wydawany jest miesiąc lub dwa po terminie... Jak to rozwiążesz?

PostWysłany: Czw 16:07, 16 Gru 2010    Temat postu:

Nie wiem do czego pijesz, ale nie jestem wydawcą, także złośliwości zachowaj dla siebie, albo dla wydawcy. Ja czasem coś tam napiszę . Wasze prywatne animozje mnie niewiele interesują Smile
Zapytałem , bo ciekawy byłem jak to rozwiążesz, a nie żeby Ci dopiec, zdziwiłem się że ostatni numer i tyle.
Pozdrawiam i powodzenia z nowym wydawnictwem - im więcej na rynku tym lepiej dla nas wszystkich.

Ja mogę tylko powiedzieć , że chyba się uda zrobić wreszcie program wędkarski z prawdziwego zdarzenia, za pół roku będzie na antenie, jak dobrze pójdzie Smile

Ostatnio zmieniony przez Łukasz Ł. dnia Czw 16:10, 16 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Czw 16:24, 16 Gru 2010    Temat postu:

Ok.
Wbrew pozorom wojny między nami, a Sztuką nie ma (chociaż tak niektórzy myślą). Pytanie zadałem trochę poddenerwowany, po gorącej dzisiejszej rozmowie z jednym z czytelników. Po anonsowaniu nowego wydania naszego czasopisma (tym razem na papierze), zadał mi pytanie czy my też będziemy tak terminowo realizować swoje usługi...

Trochę zaniemówiłem.

Tak faktycznie i Sztuka i my jedziemy na tym samym wózku i w sumie wszyscy czytelnicy prasy muszkarskiej, powinni być wobec nas bardziej wyrozumiali. Stąpamy po kruchym lodzie Smile No my może dopiero stoimy na brzegu.

PostWysłany: Czw 16:35, 16 Gru 2010    Temat postu:

Poza wszystkim zdaje się , że SZŁ odpaliła jakoś w lutym albo marcu. Wyszło 5 numerów - czyli 10 miesięcy. Więc się chyba zgadza. Wiem tylko,że raz drukarnia dała ciała i była mega obsuwa z numerem. Ja tam się cieszę , że jest co poczytać i tu, i tu. A nie tak jak kiedy kupuję WŚ, żeby sobie przeczytać 8 stron, które mnie interesują.

Józef Zając
ja tu tylko sprzątam

Skąd: Kluczbork

PostWysłany: Pią 10:17, 17 Gru 2010    Temat postu:

Łukasz Ł. napisał:

Program muchowy, czy o mulakach?

PostWysłany: Pią 13:10, 17 Gru 2010    Temat postu:

Taki jak trzeba Smile Będzie ciekawie, choć oczywiście nie tak zajebiście jakbym chciał...tzn. na zdjęcia do Nowej Zelandii nie pojedziemy. A przynajmniej nie w pierwszej serii. Very Happy

Kuba Standera
adept

Dołączył: 13 Sty 2011

PostWysłany: Czw 19:09, 13 Sty 2011    Temat postu:

Jerzy Paluch napisał:

Trochę późna odpowiedź, ale ponoć lepiej późno niż wcale.
Jako, że Łukasz jest z doskoku naszym autorem, wszelkie podobne pytania proszę kierować raczej do nas, do redakcji.
Co do meritum wątku - polecałbym najpierw sprawdzić a później KŁAMAĆ podważając wiarygodność, było nie było konkurencyjnego przedsięwzięcia. Nie wiem skąd pomysł wydawania miesiąc lub dwa po terminie, ale liczę, mając Szanownego Pana za osobę honorową na wyjaśnienie sprawy tutaj, skoro tutaj zamieszczone zostało to kłamliwe stwierdzenie.
Fakt. Mieliśmy obsuwę z winy drukarni - kilkanaście dni. Chyba różnica między miesiąc lub dwa, co usiłuje Pan insynuować.
Po dość dziwnych ruchach na początku, mieliśmy nadzieję na normalne koegzystowanie, na w końcu wspólnym rynku. Było kilka bardzo niemiłych zgrzytów, ale... myślałem że zawsze się mogą zdarzyć. Jednakże nie lubię takich kłamliwych insynuacji.
Pomiędzy zdrową konkurencją a robieniem takich ściem jest jednak chyba różnica? Mam nadzieję, że do "nieporozumienia" doszło na skutek niedoinformowania (choć wypadało by sprawdzić przed napisaniem) a nie swoistego pojmowania konkurencji i fair play.
Liczę na sprostowanie i małe przepraszam...

Tadeusz Talaga
stary wyga

Dołączył: 02 Lut 2007

Skąd: Zembrzyce

PostWysłany: Czw 21:45, 27 Sty 2011    Temat postu:

Czekałem cierpliwie aż wymiana " grzeczności " między Redaktorami Naczelnymi obu czasopism stanie się faktem .
Jednak fakt ten przedłuża się w nieskończoność , więc i ja , skromny czytelnik pozwolę sobie zabrać głos .

Jestem w posiadaniu sześciu numerów Sztuki Łowienia , jestem rocznym prenumeratorem tego czasopisma , jak do tego doszło , co chwalę , czego mi brakuje ?

Wieść niosła iż powstaje nowe czasopismo , dwumiesięcznik Sztuka Łowienia , cena prawie 20 zł . Jestem pewien iż nie kupię tego w naszej wsi w kiosku Ruchu , zatem w dobrych sklepach wędkarskich a taki u Stasia Guzdka w Wadowicach . Do dwóch dych dochodzi kilka telefonów do Staszka czy już jest ( 1 zł ) , potem jazda tam i z powrotem ( 10 zł ) , poza tym nie wyjdziesz od Staszka nie kupując jakiegoś piórka , haczyka ( minimum 5 zł ) , w sumie 20 zł za dwumiesięcznik plus 16 zł koszty poboczne !!!!

Ale jest i druga alternatywa - prenumerata - a w niej książka pana Józefa i jeden much do każdego egzemplarza . Prenumerata zaś to 99 zł za 6 sztuk .
Niech ta mucha jest warta tylko 1 zł to Sztukę łowienia ja mam praktycznie za darmo !
Odpadają koszty poboczne 16 zł i jest mucha oraz coś do czytania !

Dla mnie dzień kończy się kontaktem ze słowem drukowanym , po prostu lubię sobie poczytać w pozycji horyzontalnej !

Nie jest ważne dla mnie czy Sztuka łowienia dotrze do mnie punktualnie po dwóch miesiącach , czy z lekkim opóźnieniem , dla mnie to zawsze będzie święto !
Otrzymałem pierwszy egzemplarz i byłem mocno zszokowany , nieraz szumnie zapowiadane albumy malarstwa były gorzej wydane . Ten papier , ta jakość zdjęć spowodowały iż pierwszy numer przeczytałem wpierw poznając kolumny oddalone od grzbietu .Bałem się iż całkowite rozgięcie czasopisma zniszczy jego jakość .
Poważnie myślałem o drugiej prenumeracie , ta byłaby do czytania .

Jednak przemogłem się , rozchyliłem do końca i nic się nie stało !
Brawo Redakcja , nie schodzić z tego poziomu , nabywców nie braknie !

Teraz odrobinę o zawartości - za duży plus uważam pierwsze artykuły z łowisk poza granicami naszego kraju , może tam będziemy może nie , rubryka przednia .
Reszta materiałów dla jednych bardziej przydatna dla innych mniej , niemniej chętnie czytane , informacje o nowościach w sprzęcie pożądane , przydałyby się te z górnej półki ale i te najtańsze odpowiedniki .
Jednym słowem dwie strony , dwa głosy , jeden oddający hołd kijkowi do suchej za 2 600 zł a drugi twierdzący iż kij za 600 zł na poczatek wystarczy !

I na koniec jedna szpileczka - dwumiesięcznik Sztuka łowienia nie powinien w ciągu roku interesować się sportem kwalifikowanym co miało miejsce w numerze bodajże 5 .

Ostatni numer winien mieć dopisek "sport" i tu winny się znaleźć wszystkie wyniki z wszystkich tur Mistrzostw Świata , Mistrzostw Europy , Mistrzostw Polski , zawodów GPx Polski , okraszone wywiadami z czołowymi zawodnikami Polski i innych krajów .

Zestawiając te ostatnie numery razem , powinienem przeczytać kto był trenerem naszej reprezentacji , kto kręcił muchy , w którym roku Stasiu Guzdek był najlepszy z naszych reprezentantów a w którym roku dał d..y? .
Pamiętajcie o Waszych czytelnikach -zawodnikach im też coś się należy !

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FLY SPORT Strona Główna -> Na poważnie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)