Krystian N.
wymiatacz
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Nie 23:19, 21 Lut 2016 Temat postu: VII Muchowy Puchar Wydry - Komunikat |
|
|
„Sekcja Wydra – Skoczów”, ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych na VII Muchowy Puchar Wydry, który odbędzie się 20.03.16 (Niedziela), na rzece Wiśle. Baza zawodów mieścić się będzie w restauracji Malwa, ul. Jatny 11, Brenna.
Dojazd – jest mapka na stronie lokalu, w zakładce kontakt [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia tylko na maila [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia należy dokonać do 13.03.16 (niedziela)
Ilość miejsc ograniczona. O starcie będzie stanowiła kolejność zgłoszeń.
Zawody zostaną rozegrane na „żywej rybie”.
Klasyfikacja indywidualna.
Zaliczane będą wszystkie gatunki pstrąga i kleń. Dla wszystkich gatunków określa się wymiar minimalny na 25 cm. Na zawodach obowiązują haki bezzadziorowe lub pozbawione zadzioru. Zawody będą rozegrane w dwóch turach. Podczas przerwy między turami, organizator przewiduje rotację zawodników o kilka stanowisk (względy logistyczne).
Zawodnicy sędziują sobie wzajemnie.
Dojazd na stanowiska we własnym zakresie.
Pozostałe zasady według „Zasad Organizacji Sportu Wędkarskiego PZW”.
Start w zawodach jest dobrowolny. Opłata startowa: 100 zł.
Młodzież do 18 roku życia – 30 zł (obowiązek okazania dokumentu tożsamości).
Młodzież do 18 lat (decyduje data urodzin, a nie rocznik), musi być pod opieką osoby dorosłej (będzie to weryfikowane przed zawodami). Opiekun ma obowiązek przebywania z podopiecznym w trakcie trwania tur. W przypadku braku opiekuna, junior nie zostanie dopuszczony do startu!!! Juniorzy powinni posiadać kamizelkę ratunkową.
Wpłata na miejscu, przy potwierdzaniu przybycia.
Organizator gwarantuje napoje, ciepły posiłek po II turze, puchary i cenne nagrody.
Osoby zgłoszone, które nie stawią się na zawody, ponoszą połowę kosztów startowego.
Planowany przebieg imprezy:
Zbiórka do godziny - 6:15
Potwierdzenie przybycia zgłoszonych wcześniej zawodników - 6:15
Zamknięcie listy, losowanie – 6:45
Otwarcie imprezy i odprawa - 7:00
Wyjazd na stanowiska - 7:30
Przygotowanie do I-szej tury - 8:30
Tura I 9:00 – 11:30
Rotacja zawodników o dwa lub trzy stanowiska – szczegóły zostaną podane na odprawie. Zdanie kart – 11:30 – 12:00
Przygotowanie do II-giej tury – 12:00
Tura II 12:30 – 15:00
Obiad - 15:45
Nieoficjalne ogłoszenie wyników - 16:30
Ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy - 16:45
Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w przebiegu imprezy.
Zawodnicy, którzy nie oddadzą karty startowej do 60 minut po zakończeniu 2 tury nie zostaną sklasyfikowani.
O noclegi, można także pytać u Adama Bojdy tel. 600828763 (nieopodal Malwy).
Post został pochwalony 0 razy
|
|