Krystian N.
wymiatacz
Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skoczów
|
Wysłany: Nie 23:23, 21 Lut 2016 Temat postu: XII Puchar Brennicy - Komunikat |
|
|
„Sekcja Wydra – Skoczów”, ma zaszczyt zaprosić wszystkich chętnych na XII Puchar Brennicy, zaliczany do punktacji Beskidzkiej Ligii Muchowej, który odbędzie się 19.03.16 (Sobota), na rzece Brennica.
Baza zawodów będzie się znajdować w restauracji Malwa, ul. Jatny 11, Brenna.
Dojazd – jest mapka na stronie lokalu, w zakładce kontakt [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia tylko na maila [link widoczny dla zalogowanych]
Zgłoszenia należy dokonać do 13.03.16 (niedziela) .
Ilość miejsc ograniczona. Organizator gwarantuje start pierwszym 20 drużynom z klasyfikacji BLM za rok 2015 - warunkiem jest potwierdzenie swojej obecności imiennym zgłoszeniem składu drużyny, najpóźniej do 10.03.2016 (czwartek). O starcie pozostałych zainteresowanych, będzie stanowiła kolejność zgłoszeń.
Zawody zostaną rozegrane na „żywej rybie”.
Klasyfikacja indywidualna i drużynowa.
Zaliczane będą wszystkie gatunki pstrąga i kleń. Dla wszystkich gatunków określa się wymiar minimalny na 25 cm. Na zawodach obowiązują haki bezzadziorowe lub pozbawione zadzioru. Zawody będą rozegrane w dwóch turach z podziałem na trzy sektory. Podczas przerwy między turami, organizator przewiduje rotację zawodników o kilka stanowisk, w ramach tego samego sektora (względy logistyczne). Zawodnicy sędziują sobie wzajemnie.
Pozostałe zasady według „Zasad Organizacji Sportu Wędkarskiego PZW”.
Start w zawodach jest dobrowolny. Opłata startowa: 60 zł.
Młodzież do 18 roku życia – 30 zł (obowiązek okazania dokumentu tożsamości).
Młodzież do 18 lat (decyduje data urodzin, a nie rocznik), musi być pod opieką osoby dorosłej (będzie to weryfikowane przed zawodami). Opiekun ma obowiązek przebywania z podopiecznym w trakcie trwania tur. W przypadku braku opiekuna, junior nie zostanie dopuszczony do startu!!! Juniorzy powinni posiadać kamizelkę ratunkową.
Wpłata na miejscu, przy potwierdzaniu przybycia.
Organizator gwarantuje napoje, ciepły posiłek po II turze, puchary i cenne nagrody.
Osoby zgłoszone, które nie stawią się na zawody, ponoszą połowę kosztów startowego.
Nie uiszczenie opłaty za nieobecność, będzie skutkowała wykreśleniem z punktacji BLM.
Planowany przebieg imprezy:
1. Zbiórka do godziny - 6:15
2. Potwierdzenie przybycia zgłoszonych wcześniej zawodników, losowanie sektorów - 6:15
3. Zamknięcie listy – 7:15
4. Otwarcie imprezy i odprawa - 7:30
5. Losowanie stanowisk, wyjazd na stanowiska - 8:00
6. Przygotowanie do zawodów - 9:00
7. Tura I 9:30 – 11:30
8. Rotacja zawodników o dwa lub trzy stanowiska, w ramach tego samego sektora – szczegóły zostaną podane na odprawie. Zdanie kart – 11:30 – 12:00
9. Przygotowanie do II-giej tury – 12:00
10. Tura II 12:30 – 14:30
11. Obiad - 15:00
12. Nieoficjalne ogłoszenie wyników - 16:15
13. Ogłoszenie wyników i zakończenie imprezy - 16:30
Organizator zastrzega sobie możliwość zmian w przebiegu imprezy.
Zawodnicy, którzy nie oddadzą karty startowej do 60 minut po zakończeniu 2 tury nie zostaną sklasyfikowani.
UWAGA osoby które będą uczestniczyć w Pucharze Wydry - rozgrywanym w niedzielę, planujące zostać na noc w Brennej - dla uczestników zawodów, Pensjonat Malwa (tel. 33 853 64 93) przewidział cenę specjalną – informacje o rezerwacji można znaleźć na stronie lokalu.
O noclegi, można także pytać u Adama Bojdy tel.600828763 (nieopodal Malwy)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krystian N. dnia Nie 23:23, 21 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|